Mediální kampaň: Nebojme se zbytečně

Zveřejněno: 13. února 2012 | Média
Cesta domů za podpory společnosti Adastra nabídla veřejnosti trochu šokující spot, který od 6. února do konce března vysílá Česká televize.

https://www.youtube.com/watch?v=9ZCCADRcgVw

Kratičký spot sahá hluboko do našeho dětství, evokuje tajuplná rozpočítadla, která se krásně rýmovala, ale trochu nás při nich mrazilo. Proč? Nepokrytě vedle legrácek mluvila o smrti a my jsme nevěděli, co s ní. Teď nevíme ještě víc. Bojíme se jí, zatlačili jsme ji ze scény našeho života a do zákulisí se raději nedíváme. Ale ona tam stojí, připravena na svůj čas. Když pak přijde, nevíme si rady, co dělat, jak pečovat o své nejbližší, nevíme, jak spolu mluvit. Cesta domů přichází s kampaní Nebojme se zbytečně, aby pomohla situaci zlepšit.
Uvítáme jakýkoli Váš novinářský příspěvek ke kampani!

Text rozpočítadla:

Jedna, dvě, tři, čtyři, pět,
ty opustíš tenhle svět.
Štěstí – neštěstí,
láska – manželství
kámen – vidle – motyka,
že se tě smrt netýká?

Spot režíroval Jan Krofta v produkci Partnership Pictures.